miercuri, 25 mai 2016

Razboi defectiv de plural

Reusesc  sa ma dau peste cap de cel putin 200 de ori pe zi, incercand sa ma hidratez cu apa de la robinet,  in acelasi timp in care sterg nasul unui copil caruia i  s-a spus sa mearga mai incolo. Am zile cand nu imi dau seama nici dupa doua boluri de supa  ca am mancat, doar pentru ca intre timp hranesc alte suflete sau  pur si simplu citesc prostii din domenii de interes comun.  Traiesc uneori momente in care imi curg lacrimile de la oboseala si stres , dar inima imi spune ca pot sa ma abtin inca doua statii pana acasa, unde am dreptul sa ma descarc.
 Sunt una si aceeasi persoana desi  eu, de cele mai multe ori nu ascult lumea care se plange din cauza banilor sau a altor probleme minore  cu cea care e fascinata  ore in sir de un copil care a vazut pentru prima data un spectacol, sau un animal. Sunt cea mai atenta neatenta din lume. Inca visez la o lume fara probleme desi sunt ingropata in ele –sa nu cobim, ma bucur ca sunt sanatoasa!
Am invatat sa apreciez acei  50 de bani care lipsesc din  suma unui bilet de autobus,  la fel de tare ca o zi cu prietenii la iarba verde. E acelasi lucru pentru mine sa nu aud nici un repros ore intregi cu castigul unui lucru pe care mi l-am dorit probabil de ceva vreme.
Sunt lucuri atat de marunte ce ma fac sa zambesc si altele colosale care nici nu ma intristeaza.
Sunt un om care iubeste, care absoarbe, care se bucura, care ia pur si simplu ceea ce o incanta.  N-am nevoie de “ceva”  ca sa ma motiveze, dar pot cadea oricand dintr-o greseala. Sunt copilul in forma pura care vrea sa simta iubire, aspira la siguranta si ii e frica de tot.

Ma dau peste cap de cate ori e nevoie  si ma distrug pentru fiecare persoana cate putin, pentru un zambet sincer si o imbratisare grea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu