marți, 26 aprilie 2016

Rau!

Sa fim rai!
Nimeni nu te vrea pentru nimic.
 Esti dorit pentru ceva. Si tu, si eu, si noi, si toti. Nu esti exceptie, dar tu poti crede asta – iar eu voi zambi fals cand te voi vedea cat de credul mananci admiratia ipocrita pe paine. Mestec-o bine , sa nu te inneci.
Fiecare vrea ceva -  bani, sex, afectiune, atentie, o mangaiere, un reincarcat de cartela, un cocktail pe terasa din centru, o bibliografie la licenta,  cuvinte de lauda, un zambet (chiar si fals), o prajitura, o noua fantezie bifata, sau poate doar umplerea unei ore de dupa o zi de lucru. Toti vrem, toti tanjim dupa ceva…
Dupa fiecare obiectiv bifat, apare altul, si altul si altul, si altul –si te intreb la ce aspiri? Aspiratia e un cuvant  mare.  Nu ravnim la imposibil, cel putin noi, nebunii,  -  noi vrem pas cu pas sa cucerim lumea noastra.
Eu vreau sa pot sa ma stamb de cate ori nu imi convine ceva. Insa pana aici trebuie sa imi fac un plan - un plan bine pus la punct de la care nu ma voi abate.  Am nevoie de negrii, de zacusca, de un ou crud si niste castraveti.
Apoi mai vreau sa iubesc – aici am nevoie de nebuni. Toti nebunii sa ma contacteze. Promit sa bem, sa cantam tare, sa radem in hohote si sa criticam normalii, sa ne sarutam, sa ne uitam lung unul la altul. Sa ma contacteze nebunii. Nu si cei cu ochi caprui – pe ei nu ii vreau!!!!  Anomalie.

Vreau sa  pot sa fiu eu si sa fiu cu un alt eu, care defapt e el, ca un eu, care vrea ce vreau eu si cum vrea el sa vreau eu. Vreau – plan am ! Vreau sa fim rai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu