miercuri, 13 aprilie 2016

Multumiri o mie!

A fost un an plin. Cu certitudine am avut din toate câte putin sau mai mult. Am avut parte de milioane de zâmbete si lacrimi o grămadă, am avut parcă mai multe cearcăne decât în alți ani, dar și mai multe realizări.
 Anul acesta de prea multe ori mi-am lovit degetul mic de la picior de mobila si parcă mi-au mai apărut niște riduri. Am mai pus 2 kilograme frumoase si dulci (desi le văd ca 10) , m-am îngrijit mai mult, mi-am și ars părul cu placa, m-am îngrijit apoi mai bine. 
Am început cu o singură aripă anul și am umplut pachete întregi de șervețele, am băut mai mult și am dansat mai mult, am scris, m-am descărcat, m-am încărcat din nou și din nou am scris. 
Am avut un an plin, și pentru toti dușmanii mei, stați liniștiți, am suferit ca un câine pentru fiecare zâmbet pe care mi l-ați văzut. 
Am primit tot ce am meritat, mai mult oricum nu puteam duce. 
Multumesc pentru toate florile primite, fiecare mângâiere, toate privirile ce le-am colectat, fiecare clipire ce mi s-a adresat, loviturile, gândurile, cântecele dedicate, mesajele primite, singura scrisoare, hohotele de râs si de plâns, cadourile scumpe si cele ieftine, emoțiile, nervii, pentru tot mulțumesc. 
 
Multumesc pentru tot ce  fost bun si pentru tot ce a fost rău, sau foarte rău. Fără voi, nu as fi ce sunt. Va iubesc oameni, va iubesc prieteni si dușmani. Iubesc să vă simt cuvintele si gesturile, iubesc să vă aud, să vă văd și să tot, tot, tot cu voi!!!! Multumesc că mi-ați făcut încă un an plin de ....tot! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu