joi, 27 august 2015

Ce suntem? Oameni.

Ce suntem noi? Oameni.
Ființe superioare caracterizate prin gândire, inteligență și limbaj articulat. Noi  suntem esența lumii, noi suntem cei care conducem.
Ajungem să ne etichetăm fiecare gest, fiecare mișcare si devenim exact cum vor alții. Pierdem putin câte puțin din noi doar datorită unor gesturi poate necontrolate . Devenim exact eticheta ce ne-a fost atribuită.
Eu nu sunt rea, dar mă uit urât.
Nu sunt egoistă, dar nu-mpart cu străinii.
Eu nu sunt tristă, dar n-am vreme să zâmbesc.
Nu sunt încăpățânată, vreau doar motive pentru fiecare acțiune contrară cu a mea.
Nu sunt impulsivă, dar nu are rost să țin în mine.
Nu sunt geloasă, îmi pasă poate prea apăsat.
Nu sunt nebună, sunt mai energică.
Nu mă uit urât, gândesc lucruri.
Nu împart cu străinii pentru că nu îmi cer.
Nu am vreme sa zâmbesc pentru că râd mult,comentez.
Eu nu sunt tristă, doar îmi amintesc.
Nu sunt fericită, eu doar zâmbesc.
Nu sunt îndrăgostită, eu doar simt.
Nu iubesc, doar nu urăsc.

Totul se contrazice, să mă caracterizeze cineva cu exactitate, căci sunt plină de etichete. Asta înseamnă să fii om, să stai să judeci, să crezi.
 Sunt exact ce sunt. Un amalgam de toate, în proporții variate. Sunt de toate, sunt plină de etichete, dar sunt toate însușirile primite de oameni, sunt om.
Dacă m-ai vedea fără etichete și m-ai întreba ce sunt m-as gândi la " sunt a ta" dar ți-aș răspunde  "sunt om" .
Acum intelegi ce suntem?
Oameni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu