miercuri, 9 ianuarie 2013

Ai!

Nu Mai Sunt sentimente...verbale! 
Daca simti ceva poti sa imi transmiti cu acele buze provocatoare in alte ipostaze decat cum ne-am obisnuit.  Sunt gesturi Ce le ador! Vreau sa imi faci ce poti ...Ce stii...Nu ma vei mai prinde curand. Ineaca-ma in saruturi, vreau sa fim noi cele doua trupuri colerice ce se cauta neincetat. 
Vreau sa cauti peticele pure si limpezi de piele, neatinse inca de tine ! Inundă-ne de noi. Vreau sa fim noi cele mai neimblanzite trupuri, vreau sa ne devoram! Noi - Doua trupuri incalzite, salbatice, cvalite sub armonia blajină a păturii care ne cunoaste trecutul! Priveste-ma in acest timp, cu ochii devoratori de suflet senin. Ia-mi mâna si initiaza-ma in jocurile dragostei fara constiinta. Aminteste-mi ca gatul tau -prada, izvorul stalucirii mele ma va face mai puternica, mai proeminenta, mai intensa ca pana acum! 
Patrunsi, amortiti,  vreau sa fim  noi- doua trupuri -bucati de carne pline de impetuozitate. Sleiti de putere dar neobositi, clipim zambind. Zambind cu ochii. Sincer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu