sâmbătă, 27 octombrie 2012

Bucăți din el...

Cum il vedeam eu? Inalt si puternic, plin de sine si inteligent. Insumase toate calitatile pe care le cautam intr-un barbat, doar sa imi fie clar ca ceea ce vreau e in palma mea. Despre defecte? (Acum trei luni puteam jura ca nu are, acum insa as face o lista lunga!)... Deci nu avea defecte.
Eu nu credeam in dragoste. Nu credeam in basme, in printese, in cai albi si feti frumosi,nu credeam in iubire. Eram convinsa ca iubirea e un mit care sa ne ocupe timpul - sau despre asa ceva vorbeau oamenii de rand.Credeau in „Hai sa ii intoxicam pe ceilalti cu fericirea noastra obtinuta din iubire!„ – eu credeam in „Hai totusi sa nu!„
Nu vroiam sa treaca timpul, si ma rugam neincetat pentru asta, insa fiecare clipire a lui ma trezea la realitate.
”Stiam ca sunt goala pe dinauntru, insa el mi-a demonstrat contrariul.”
”Colectam fiecare sarut si fiecare atingere al lui; le puneam intr-un cufar, iar cand mi se facea dor de el, strangeam in brate cufarul, fara sa-l deschid insa... si fara speranta!”

Credeam ca m-am nascut sa fiu tanara si rea si rebela si libera!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu