sâmbătă, 30 decembrie 2017

Planuri, socoteli

Mai am o zi sau doua in care pot sa fac bilantul... m-am ferit mereu sa pun pe hartie lucrurile concrete. E ca si cum ai da explicatii; iar eu am haos in cap si logica mea functioneaza al naibii de pragmatic insa in mod dubios. Nu e cazul sa fiu inteleasa... 

Si as putea incepe cu faptul ca “a fost un an plin”, evident, cliseic. Dar a fost. Am de gand sa uit intentionat de nume, si nu am sa mentionez persoane, eu ma laud cu ei altfel! 

In 2017 am descoperit lumea. Lumea mea! Am inventat cuvinte si am ras in cele mai mari hohote din ultimii mei 27 de ani. M-am mutat, ca-n fiecare an si mi-am achizitionat o duzina de perechi de incaltaminte! Asta ma face sa zambesc chiar si acum cand scriu. Mi-am facut prieteni noi, (salut Dragos, desi am zis ca nu te mentionez, ma gandeam ca asta te va face sa razi), am devenit mai categorica (desi credeam ca nu se poate) dar am invatat si sa accept ( nu prea multe), deci aici realizez ca mi-am si pierdut din prieteni - Neintentionat (sau nu din intentia mea)! 

Am vizitat locuri noi si mi-am dat seama ca in acest an am plans cu 88% mai putin decat in cel de dinainte, nu pentru ca nu aveam de ce, ci pt ca nu merita! 

Lasand la o parte bucuriile, tristetiile, realizarile, lasand la o parte tot, cel mai important lucru din acest an a fost ca am gasit omul meu preferat! Mi-am gasit jumatatea, (desi nu-s o jumatate, si nu inteleg deloc expresia) am gasit ceea ce imi era pus deoparte! 

Sunt fericita. Am invatat atatea, imbatranind. Stiu ca pare trist, dar devine mai frumos cand imbatranesti fericita! 


P.s. 2018, abia astept sa imi prezinti Roma! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu