vineri, 25 august 2017

Cine plateste?



Am simtit 16 zile calde intr-o iarna grea.
Ma spalam cu gheata pe fata si ardea -
Sunt o bipolara notorie si am luat-o razna
Am devenit monstrul cu zambet larg.

Mi-am gasit nebunul. Are ochii rosii
E turbat dupa mine, si rade isteric
E un nebun aparte. Altfel decat mine.
Il plac.

Azi noapte am plans pentru doua gogosi
Dimineata m-a durut cafeaua.
Explica-ma in gesturi si suspine
Eu nu pot sa ma judec azi.

Decat sa omor, fug. M-a nenorocit situatia.
Apoi ajut. Zambesc si astept sa lovesc.
Mii de bucati cad din mine, ca cioburi sparte
Apoi iert, caci tai! Si plang caci doare.

Simt urlte in loc sa aud. Rad si plang in gand.
De ce e perplex tot ce imi iese pe gura
De cand cade cortina la semnalul altora?
Spectacol sublim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu