miercuri, 18 ianuarie 2017

A mea.

Ce ciudat de dura e viata.
E dupa ea totul.
Cateodata iti serveste bucati dulci de tort de ciocolata sa iti faca pofta, dupa care te impinge in fata unei masini. Ce e si mai nemultumitor e ca nu ii poti reprosa, ca isi intoarce spatele draga de ea si te ignora.
O mai admir, si stii de ce? Se joaca cu mintea mea, intr-un fel aparte. Inca imi da siguranta si incredere, se aliaza cu mine, devenim parteneri. Ah, Viata! Brusc ma trezesc intr-o balta de lacrimi si ea...ea -i praf, vant.
Oarecum iubesc cum se joaca ea asa... agata sperante peste tot, ca o furtuna pleaca si vine cand ii convine, ma surprinde.
Ieri m-a speriat. M-a surprins.
Ieri am vrut sa nu ii mai vorbesc o perioada...inca ma gandesc, oare merita sa o mai strang in brate, merita sa o mai sarut pe frunte? Mi-e frica si sa imi fie frica de ea. De-ar fi rebela... dar e dura, desi stie ca undeva sper sa nu o mai las de la pieptul meu.
Traiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu