luni, 13 iunie 2016

"Camarad" cazut!

Adrian Nuta a tinut neaparat sa –mi deschida ochii cu “Inchisorile invizibile ” cand mi – a pus intrebarea “ De ce sa bati la o usa zidita?”.
Brusc m –am trezit cu gandul ca poate dorinta mea cea mai adanca este sa sufar. Nu fiecare examen poate fi promovat. Nu totul e asa cum vrem noi sa fie. Devin usor ignoranta. Nici macar nu stiu cine sunt. Nu ma cunosc. Nu ma vad.
De ce nu caut mereu succesul social? De ce ma hranesc cu lucruri nevitale? De ce caut in adancuri cand sunt chiar la suprafata.
Oamenii nu au nevoie de oameni - doar pentru ca eu de asta am nevoie. Oamenii au nevoie de un lucru , iar pentru a realiza acel lucru, folosesc alti oameni. 
Sunt o luptatoare. Nu! Chiar am fost o luptatoare. 
Azi, acum , aici, ma resemnez.Las armele jos, ma dezbrac de eforturi, de placeri  si rasuflu usurata! Am dat tot ce a fost mai bun, mai intens si mai mult din mine.

 Am fost o luptatoate. Am fost acolo pentru tot cei mi-au incalzit sufletul, necontenit, neconditionat si intens. Mi-am comandat deja o statuie, voi multumi sinelui ca nu a ratat nici o clipa sa respire pentru ceilalti. 
Raman la negru. De azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu