duminică, 10 februarie 2013

Scrisoare

                                                                                                           10. februarie. 2013


                               Dragă eu,


             Vino înapoi, mă simt singură fără tine! 
    Vino să savurăm împreună vinul fiert, ... atât de mult iubeai asta!
    Mă răcesc treptat fără tine... se joacă lumea cu mine,  fără tine! 
    Iartă-mă! Iartă-mă că te-am trimis pentru totdeauna din mine. După câteva zile mi-am dat seama că ”pentru totdeauna” este foarte mult. Nu pot aștepta atât! 
    Îmi arunc cuvintele în mod haotic pe fila asta, doar ca să nu-mi scape nici unul în timp ce gândesc...
    Ignoră-mi dezordinea de printre rânduri și conștientizează că te vreau înapoi! 
     ... și da! ( Te merit! Mă întrebai înainte să pleci! Te merit! ) Acum știu răspunsul!
     
     Oriunde ai fi, știu că citești ce-ți scriu! 




       Cluj - Napoca                                                                                Cu multă durere, 
                                                                                                                        Eu! 
    

P.S. Am o brățară nouă! E norocoasă, scrie pe ea ”Bless”. Îți va plăcea, vino să o vezi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu