luni, 11 aprilie 2011

Deprimarea dinaintea fericirii


Din nou va fi 12, marti 12. Din nou va TREBUIE sa fiu fericita. Iritanta zi si totusi scurta.

Vreau sa am din nou 3, sa suflu in lumanarile din tort de cate ori le aprinde mama... sa trag un ranjet si sa mai “zboare o data pasarica”. Vreau sa am 7, sa nu ma multumesc cu cadourile primite ,dar sa nu ma stiu inca preface ca imi plac! Vreau sa am 15, si sa ies pentru prima data la pizza cu o prietena, sa tin starmb felia aceea si sa ma umplu de ketchup. Vreau sa am 16 sau 17 . Sa fiu o copila care isi da ochii peste cap ca inca sarbatoreste ziua de 12 aprilie alaturi de familie. Vreau sa am 18, sa ma trezesc la 4 dimineata pe masa de biliard si sa ii privesc pe ceilalti, intinsi pe podea, langa sticle goale si geci mototolite pe post de perna. Vreau sa simt miros de libertate....

Nu vreau sa fiu atat de responsabila. Te rog...

Un comentariu:

  1. Am fost alături de tine când ţineai pizza strâmb şi te făceai cu ketchup. Am fost lângă tine şi atunci când abia aşteptai să scapi de părinţi, bunici, mătuşi şi unchi, ca să mergem să sărbătorim în felul nostru! Am fost aproape şi când te trezeai mahmură pe o masă de biliard sau pe o canapea de piele roasă, pătată cu bere.
    Sunt alături de tine şi azi, când zilele de naştere nu mai înseamnă "cresc mare", ci "îmbătrânesc". Şi voi fi lângă tine la fiecare zi de naştere, încă cel puţin 21 de ani de-acum înainte, când în loc de "îmbătrânesc" va fi "mai ţii minte când împlineam 21 de ani şi aveam impresia că sunt bătrână?".

    Nu te gândi la ani sau la numărul lumânărilor de pe tortul delicios pe care ţi l-am dat de ziua ta. :D Lasă copilul din tine să trăiască, restul nu contează! Iubeşte, zâmbeşte, plângi, râzi, urăşte, trăieşte. Aşa cum vrei tu. E ziua ta specială. E sărbătoarea minunii de a fi! :)

    RăspundețiȘtergere