luni, 25 iulie 2016

Adhara IV


                Mi-am adus aminte iar de ea, fata nebuna cu parul de aur. Pisica alintata, paranoica, dar dulce. Mi-am adus aminte de o vara….
                O vara destul de ploioasa,  mai exact in 2015, cand credea ca totul s-a linistit - totul in afara de ea - cand avea impresia ca si-a achitat toate datoriile karmei, stand la o terasa cu noi, fetele,  a inceput sa povesteasca despre ce viata perfecta va avea ea, desi nu va iubi.  Povestea ceva despre respect, despre sprijin, despre reciprocitate, despre cum va gati in bucataria ei  ideala cu faianta gri si cum va spala pe jos de fiecare data cand va face dus, dar categoric fara iubire.  Povestea despre atat de multe lucruri frumoase, incat eu, si sunt convinsa ca si celelelalte fete le credeam. Mai ridicam din cand in cand din spranceana, dar, se uita uimita la mine si arunca sageti:
                -N-am sa ajung sa il barfesc, cum faceti voi, ipocritelor! si radea, isterica.
                - Pffff. iar ma abtineam.
                -Vom fi fericiti. Ma va consulta cand se va imbraca dimineata, inainte sa plece la birou si vor fi momente cand chiar eu ii voi pregati hainele, si voi fi tare mandra de asta. Vom gati impreuna, vom fi parteneri. Eu voi pune sarea, el piperul. Voi schimba canalele obsesiv la televizor, in timp ce el isi va calca toate camasile in diminetile tarzii. Vom fi fericiti. Va lipsi pasiunea, dar pasiunea oricum dispare, trecem de o etapa grea, si incepem cu dreptul . Abia astept sa il cunosc, ne vom intelege perfect! Dragostea e pentru saraci!
                Ma durea naivitatea ei si ma durea nu pentru ca nu era experimentata, a cunoscut mai multe decat noi toate impreuna, ma durea ca verbaliza tot. Ucidea tot ce ii statea in cale si inlatura orice fel de dubiu cum ca ea ar avea sentimente. Insa de multe ori imi puneam intrebarea “de unde atata putere?” sau “de ce atat de multa repulsie fata de dragoste?” Eu stiam ca ii e frica de iubire, de sentimente puternice, de ura, si de accea refugiul asta idiot fata de orice, oricand.  Mi-era draga dar nu puteam sa ii spun orice , ea avea bula aceea protectoare care nici nu o lasa sa auda ce vorbesc.


                Dupa cateva luni Adhara mea, nebuna mea Adhara, si –a propus sa vada un film la cinematograf, m-a invitat, dar fiind un film horror, am refuzat-o subtil. Evident s-a suparat, si s-a suparat tare. Eram insa imuna. Se bosumfla din orice, atatea nazuri rar aduni intr-o singura persoana , dar cand avea nevoie de ceva, chiar si un sfat pe care nu il auzea oricum, ii trecea, sau poate asta era pretextul ei de a ne impaca pe toate. . . Ma tot gandeam cum sa o refuz, dar  oricum le interpreta cum ii convenea mai tare, deci i-am spus ca am alte planuri pentru dupa masa ce urma.
                Evident, urmatoarea zi am vazut check – in- ul pe contul ei. Era singura, cica. A corupt pe cineva, eram convinsa – si am stiut cat va tine totul intre ei - maxim o saptamana. Asa a si fost, desi parea foarte imprevizibila, eu eram una din persoanele care a ajuns sa o cunoasca macar putin.  
                Adhara mea, o saptamana era in dubii, cu aere de superioritate , simtindu-se deasupra tuturor, controland bine situatia, apoi ii trecea brusc. De data asta in loc de a-i trece, dupa 7 zile a intrat in tunel, fara sa mai prinda semnal. Era un tunel lung.
                Si uite acesta este momentul in care prietena mea  a intrat in starea de negare, a devenit paranoica si se opunea oricarui sentiment pe care il absorbea usor si total diferit de pana atunci.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu