joi, 3 martie 2011

Incomplet.

Ma doboara… ma obsedeaza mintea. Ma distruge gandul ca inima mea nu stie carte. Trec prin viata , prin destin , chiar - fara sa pot sa il controlez.

I. Noaptea

Ma culc tarziu... ma invart, ma rasucesc si transpir. Nu mi-e cald, ba am pielea de gaina...tremur de frig...am impresia ca ma invart in cerc. “Patul e mic”, asa zicea el, e mic, e mic, dar in acest moment simt ca ma pierd prin el.Aceeasi piesa pe repeat de pe la vreo 9.... Involuntar am ajuns sa o aud si in vis. Adorm cateva secunde, fredonand aceeasi melodie...Nu realizez ce spun, ce cant... Tresar brusc si vorbesc în limbi pe care nici măcar nu le stiu. Sinele imi vorbeste:

- Nu ştiu cât de gravă este situaţia voastra...

- Poate că el ştie mai bine...

Bătuta de gânduri îmi proptesc fruntea în mâini şi încep să-mi răsfir părul cu degetele. As vrea sa ii pot spune: "Te rog, lasă-mă să te ajut", dar mi-e frica sa primesc acel raspuns amabil, spus cu o voce blanda: "Mulţumesc, înţelege, nu e nevoie."

Adorm... Sau cel putin asa cred. Cred ca am adormit, spunandu-mi in gand ca totul e in regula. Si nu era. Nu pentru mine. Nu pentru el. Era un haos total, un razboi intre mine si orgoliul meu, intre ce imi doream si ce primeam, intre ce dadeam si ce luam. Era pasiune si mister , si o inima care batea tot mai tare, pana nu am reusit sa o mai urmaresc. Adormisem spunandu-mi : “ O sa te visez...”


II. Visul

- Te visez,ca bem vinul rosu... ii spuneam in vis

- Si unde o sa fie asta ? era prea entuziasmat sa astepte sa termin...

- In vis .Pe malul Marii Megre.... Va fi 1 Mai .... nisipul rece.... stam...ne privim... stam unul langa celalalt....si tu ma iei in brate...si ma strangi tare tare de tot....ca sa nu mai simt nici adierea brizei de pe malul marii.

- Imi place visul, spuse el ametit de vinul rosu

- Savuram vinul ....si o picatura se scurge...se scurge.... se scurge
sa continui sa ma trezesc...?

- Te rog.

- Sa ma trezesc?

- Nuuuuuuuuuuuuu, mai este pana te trezesti.

- Ma atinse valul... uite am picioarele ude. Si mi-e chiar frig...ma plangeam ...ca de obicei.

- Sunt aici ca sa te incalzesc, spuse el entuziasmat, dar nu avea nici un efect.

- Multumesc. atat puteam spune.

- Vino sa desenam, era mai mult decat doritor

- Eu nu stiu sa desenez decat patrate si inimioare, si un soare.

- Toata plaja e a ta!zambi

- Stam amandoi, infofoloti in haine. E frig . Si ne incalzeste doar vinul.

- E rosu , rosu?

- E rosu...iti arat... imi torn in palma si iti te conving ca e ceea ce vrei sa fie.

- Imi place rosu! inchise ochi si visa...

- Nu... Nu te duce... Ramai. Nu visa... Stigatul celulelor mele trebuia potolit. Nu il mai aveam cu mine.

A adormit... Urma visul lui.

2 comentarii: