marți, 4 mai 2010

Radiaza!

M-am trezit din pat cum am inchis telefonul.. Simteam nevoia sa iti multumesc…

Multumesc ca m-ai invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca. Tot ce poti face este sa fii o persoana iubita. Restul ... depinde de ceilalti. M-ai invatat ca oricat mi-ar pasa mie, altora s-ar putea sa nu le pase.. si a fost o lectie importanta… Poate chiar cea mai importanta…Am invatat ca nu conteaza CE ai in viata ci PE CINE ai invatat.M-ai invatat ca nu conteaza ce li se intampla oamenilor , ci conteaza ceea ce pot eu sa fac pentru a rezolva… iar eu am sa rezolv tot,tot ce pot! M-ai invatat ca poti continua inca mult timp dupa ce ai spus ca nu mai poti, si e vorba doar de faptul ca lenea apare! Tot tu m-ai invatat ca indiferent cat de mult sufar, Lumea nu se va opri in loc pentru durerea mea. Si recunosc ca ai avut dreptate, chiar daca m-a durut. Acum… cand imi aduc aminte certurile, imi aduc aminte si faptul ca tot tu ai fost acolo cand ne certam si ma invatai ca, daca doi oameni se cearta, nu inseamna ca nu se iubesc si nici faptul ca nu se cearta nu dovedeste ca se iubesc..

Si acum poate ai sa te indoiesti si nu o sa recunosti ca si eu te-am invatat ca sunt oameni care te iubesc dar nu stiu s-o arate…! Si tot eu ti-am explicat ca atunci cand sunt suparata am dreptul sa fiu suparata, …dar nu am dreptul sa fiu rea… (bine recunosc ca ultima parte nu prea imi iese… dar scartzaie) . Ai invatat si faptul ca prietenia adevarata continua sa existe chiar si la distanta. Si recunosc… te-am si descurajat, chiar azi... si ai invatat ca viata iti poate fi (aproape) schimbata in cateva ore de catre oameni care nici nu te cunosc sau, te cunosc vag. Am invatat amandoi sa iubim ca sa putem fi iubiti!

Radiaza!

Un comentariu: